fredag 11 juni 2010

SLÄPP KATTERNA LOSS, DET ÄR VÅÅÅR!

Mamma o pappa ä dummiga!
De har satt nå dumt nät över hela balkongen som vi inte får gå utanför. De säjer att det ä för att vi inte ska skada oss eller tilla ner på marken och säga OOOF.

Men jag fösökte komma ut idag! Ja lyckades nästan, om inte det vore för mina dumma klor som gnisslade JÄÄÄÄTEmykket mot räcket när jag klättrade!

Jag kom HALFT UTANFÖR det dumma nätet innan mamma kastade sig på mig o drog in mig, hon va jättearg på mig..

Nu måste pappa fixa nätet mer säger mamma, vi få inte va utanför nätet, så vi inte trillar ner o säger OOOF.
Tjokkmoster Chipsi berättar nåt om att hon minsann varit ute o fick klättra upp för tegelvägg för att komma hem en gång o att det inte alls är kul där ute.
Kreti mumlar nåt om parkeringsgarage o tycker livet ä bättre inne..

Maya tycker mäst jag ä dum, typ.

MEN JAG SKA UT!!
Fast jag vill inte säga OOOF. :-(

HAJDÅ! /Inka.

2 kommentarer:

  1. Stygga Inka! Inte skrämma Mamma och Pappa sådär... :P

    SvaraRadera
  2. Go kusinen!! Rätta takter, du o jag, vi ska uuut!!!! Fast din mamma har rätt, OOOF blir det när man flyger genomluften och ooonnt gör det när man landar. /Dio

    SvaraRadera